loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 365 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

حامد بهداد، پوریا پورسرخ، الهام حمیدی و روناک یونسی از جمله بازیگرانی هستند که از روز پنجشنبه ۷ مهرماه با سریال «آخرین روز» در قاب تلویزیون ظاهر خواهند شد.

علیرضا امینی با پشتکار تمام کار خود را برای روی آنتن فرستادن مهیا می‌کند؛ سریالی که خیلی‌ها منتظرش هستند تا ببینند سازنده «هفت دقیقه تا پاییز» و «انتهای خیابان هشتم» در سومین همکاری‌اش با حامد بهداد، در مدیوم تلویزیون چه دستاوردی خواهد داشت.

به گزارش شبکه ایران، علیرضا امینی که پیش از این تله فیلم‌هایی چون «ریسمان سبز»، «راه رفتن روی خطوط» و «یک تصادف ساده» را برای تلویزیون ساخته است با سریالی به ‌نام «آخرین روز» پا به عرصه سریال‌سازی آن‌هم ساختن سریال پلیسی گذاشته است.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 369 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

متولدین فروردین
مواظب باشید خوشبینی دوباره کشف شده تان شما را به زانو در نیاورد. شما احساس خوبی نسبت به زندگی خود دارید و به کارهایی که انجام می‌دهید اطیمنان کامل دارید. اما دیگران سعی دارند دلیل این خوشبینی شما را بفهمند. شور و هیجان خود را متعادل کنید و اطلاعات خود را راجع به دوستانتان بیشترکنید. ملایم‌تر کردن جوش و خروش خود جوی مناسب برای دوستی‌های متعادل ایجاد می‌کند.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 410 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

فتحعلی اویسی هم به جرگه خوانندگان پیوست! این تازه ترین خبری است که خودش در گفت وگو با ما به آن اشاره کرد و نشان داد خواندن تیتراژهای سریال های شبانه، او را حسابی سر ذوق آورده است!

شاید نخستین نکته ای که به محض شنیدن اسمش به ذهن هر مخاطبی خطور کند، تکیه کلام ها و خنده های معروف و بامزه اش باشد؛ «دیجیتالم کجا بود؟» یا «دوگوله» که از آن دسته کلماتی بودند که تا مدت ها بین مردم دهان به دهان می چرخیدند و کهنه هم نمی شدند! تکیه کلام هایی که خودش می گوید آن ها را در بچگی از زبان این و آن شنیده و امروز تبدیل به گنجینه ای ارزشمند برای او شده اند.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 476 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

به گزارش خبرآنلاین، لیچیترا که بسیاری او را ادامه دهنده راه لوچیانو پاواروتی، خواننده بزرگ اپرا می‌دانستند ماه پیش در شهر مودیچا در جنوب سیسیل با موتور اسکوتر خود به دیواری برخورد کرد.

او در این تصادف کلاه ایمنی به سر نداشت، دلیل تصادف اختلال در رسیدن خون به مغز و درنتیجه از کنترل خارج شدن موتور اعلام شده است.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 374 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

شاید به همین منظور پژوهشگران اداره ملی آمار انگلیس در یک تحقیق کاملاً جدی و با استفاده از اطلاعات تازه ترین سرشماری ماههای تولد افرادی را که در ۱۹ شغل مختلف مشغول به کار هستند تجزیه و تحلیل کرده و نوع ارتباط میان ماه تولد و شغل آینده را تعیین کردند.

برپایه این بررسیها برای مثال بیشتر دندانپزشکان متولد ماه دسامبر هستند درحالی که ماه فوریه برای پرورش هنرمندان ماه ایده آلی است.

پیک تعداد پزشکان عمومی و ماموران مالیات در ماه ژانویه افزایش می یابد. ماه مارس برای خلبانان و موسیقیدانان ماه مناسبی است.

ماه ژوئن مهد روسای شرکتها و برندگان نوبل است. به طوریکه از ۲۲ نفر از آخرین برندگان نوبل ۵ برنده متولد این ماه هستند.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 449 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

می گویند که ملت چین ملتی سخت کوش است و چینی ها عادت ندارند که به خاطر مشکلات متوقف شوند و معروف هستند که کارشان را در هرشرایطی انجام می دهند و از این به عنوان رمز موفقیت ملت چین در اقتصاد یاد می کنند.

میرزاقلمدون که برای حل این مساله مهم و کشف رمز موفقیت ملت چین سالها اندیشیده و دست آخری سفری هم به این کشور داشته صحت این مساله را تایید می کند و این نکته را طی تصاویری که شخصا تهیه کرده است! برای خوانندگان تابناک اثبات می نماید (و البته هرکس که در عکاسی این تصاویر توسط خود میزاقلمدون شک داشته باشد حتما ان شا الله ضد انقلاب است!)

حال بینیم که چگونه و در چه شرایط دشواری چینی ها کار خود را به انجام می رسانند؟

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 367 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)
مرد میانسالی وارد فروشگاه اتومبیل شد. BMW آخرین مدلی را دیده و پسندیده بود؛ پس وجه را پرداخت و سوار بر اتومبیل تندروی خود شد و از فروشگاه بیرون آمد.
قدری راند و از شتاب اتومبیل لذّت برد. وارد بزرگراه شد و قدری بر سرعت اتومبیل افزود. کروکی اتومبیل را پایین داد تا باد به صورتش بخورد و لذّت بیشتری ببرد. چند شاخ مو بر بالای سرش در تب و تاب بود و با حرکت باد به این سوی و آن سوی می‌رفت. پای را بر پدال گاز فشرد و اتومبیل گویی پرنده‌ای بود رها شده از قفس. سرعت به ١٦٠ کیلومتر در ساعت رسید.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 458 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)
گوگل ارث (Google Earth) یکی از ابزار موتور جستجوی گوگل است که به هرکاربری که به اینترنت متصل باشد این امکان را می‌دهد تا با یک کلیک به هر نقطه‌ای از کره زمین سفر کند و تصاویر هوایی منطقه مورد نظرش را ببیند.
در میان تصاویری که گوگل ارث تهیه کرده، تصاویری خارق‌العاده و عجیب ثبت شده که در این‌جا 10 تصویر عجیب که توسط این ابزار گوگل نمایش داده شده است را می‌بینیم، اگرچه برخی اعتقاد دارند این تصاویر دست‌کاری شده است:
1.دریاچه خون عراق
با منتشر شدن این عکس، افسانه‌هایی مبنی بر این که کشتارهای اخیر در عراق باعث به وجود آمدن دریاچه‌ای از خون شده اما حقیقت این است که ورود فاضلاب‌ به این دریاچه رنگ آن را تغییر داده است.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 427 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

مسجد شیخ زاید (نام کامل عربی: مسجد الشیخ زاید بن سلطان آل نهیان) در شیخ زاید مسجدی در شهر ابوظبی، کشور امارات است. این مسجد بعد از مسجد الحرام و مسجد النبی سومین مسجد بزرگ جهان است و یکی از نقاط دیدنی امارات متحده عربی به شمار می‌آید.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 479 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)
بمب اتمی که در آن‌ها از انرژی حاصل از شکافت یا همجوشی هسته‌ای برای تخریب و کشتار در طول تاریخ تنها ۲ بار توسط آمریکا مورد استفاده قرار گرفت.
نخستین بمب اتمی که بمبی پلوتونیومی(از نوع شکافتی) بود در سال ۱۹۴۵م در جریان جنگ جهانی دوم در آمریکا ساخته و در شانزدهم ژوئیهٔ ۱۹۴۵میلادی در صحرای آلاموگوردو در نیومکزیکوی آمریکا آزمایش شد.
در اینجا تصاویر منتشر نشده از بمب اتمی که توسط خبرگزاری شینهوا منتشر شده را ببینید.
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 400 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)
یک فیزیکدان آمریکایی و نویسنده کتابهای نجومی اظهار داشت: در سال 2012 فاجعه ای بزرگ رخ می دهد که طی آن مناطقی از شرق آسیا و غرب سواحل آمریکا در پی زلزله ای بسیار شدید ناپدید می شوند.
به گزارش رادیوی "بی بی اس"، "الکساندر رتروف" فیزیکدان و نویسنده کتاب "گرانیت سرخ" که در آن به تشریح برخی مسائل نجومی پرداخته، تاکید کرد: ناسا به علت اینکه نمی خواهد باعث ایجاد نگرانی در بین مردم شود به آنها دروغ می گوید.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 527 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

فیلم سینمایی «بغض» به کارگردانی رضا درمیشیان با بازی باران کوثری و بابک حمیدیان این روزها در مرحله تدوین است و هایده صفی‌یاری نخستین فیلم بلند سینمایی رضا درمیشیان را تدوین می‌کند.فیلمبرداری از 20 اردبیهشت آغاز شد و پس از 26 جلسه 14خرداد به پایان رسید.

باران کوثری و بابک حمیدیان در «بغض»

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 428 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

همشهری: «می‌خواهم روح شوم و ببینم بابا و مامان راجع به من چه می‌گویند.» این آخرین جمله‌ای بود که محمد مهدی قبل از شروع بازی مرگبارش به زبان آورد. او سه شنبه هفته گذشته وقتی خودش و برادر 6 ساله‌اش را در خانه تنها دید، تصمیم گرفت همانند سریال مورد علاقه‌اش تبدیل به یک روح شود و به مکان‌های مورد علاقه‌اش سر بزند، غافل از اینکه بازی او سرنوشت شومی به دنبال خواهد داشت. حالا 7 روز از حادثه‌ای که برای پسربچه 12 ساله گذشته می‌گذرد.

7 روزی که حاصل آن برای پدر و مادر محمدمهدی چیزی جز گریه و اندوه نبوده است. درست زمانی که خیلی از ما مشغول مسافرت و استراحت در تعطیلات عید فطر بودیم، اعضای خانواده «کوهی» پله‌های بیمارستان سوم شعبان را دوتا یکی می‌کردند به امید اینکه شاید از زبان پزشکی بشنوند: «پسرتان به زندگی برگشته است.» اما 7 روز گذشت و محمدمهدی نه‌تنها به هوش نیامد که بنا بر نظر قطعی پزشکان، دچار مرگ مغزی شد.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 346 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)


«ماه‌تون عسل» اين شايد نوستالژيك‌ترين واژه ماه رمضان چند سال اخير باشد؛ واژه‌اي كه سال‌هاست در پايان هر برنامه، «احسان عليخاني» مي‌گويد و همه‌مان با آن خاطرات قشنگي داريم؛ «ماه عسل»، برنامه‌اي از جنس مردم و به قول خود احسان مال خودِ خودِ مردم است تا قصه زندگي مردم را روايت كند؛ برنامه‌اي كه با مهمانان‌ موفق، صبور و گاهي مواقع نااميدش، هر سال قبل از افطار، گاه اشك‌مان را درمي‌آورد و گاه باعث‌ مي‌شود به حال خيلي‌ها غبطه بخوريم. با تمام احترامي كه براي همه قائليم، بايد بگوييم خيلي‌ از مجريان تلويزيون آرزو دارند برنامه‌شان به نوعي اقبال و مخاطبان «ماه عسل» را پيدا كند اما اين‌كه چرا به ندرت چنين اتفاقي در تلويزيون ايران مي‌افتد را در گفت‌وگوي اختصاصي ما با احسان عليخاني متوجه خواهيد شد و خواهيد فهميد رمز موفقيت مردي كه فقط سالي يك‌بار او را در قاب تلويزيون مي‌بينيم، چيست.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 651 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

هميشه همه جا شنيده‌ايم كه آقا بايد به خواستگاري خانم برود و خانم‌ها نبايد در اين مورد پيش‌دستي كنند ولي واقعا اين تفكرات چقدر درست است؟ آيا به راستي يك خانم نمي‌تواند از يك آقا خواستگاری کند؟

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 321 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

این یعنی یک مصاحبه نطلبیده. یعنی درست در وقتی که انتظارش را نداری ، با کسی مصاحبه می کنی که مدت هاست انتظار نشستن پای حرف هایش را داری. تیم ملی تا ساعتی دیگر باید راهی قطر شود که خیلی اتفاقی روبروی هتل اسپیناس قرار می گیریم ، جایی که جواد نکونام ایستاده و با موبایلش حرف می زند . سلام و علیکی کوتاه با او و بعد ربرو شدن با علی کریمی .

علی کریمی که مدت هاست تنها با وبسایت شخصی خود گفت و گو می کند اما این بار دعوت به مصاحبه را می پذیرد. حالا او روبروی ما نشسته. درحالی که کلی قبل از شروع گفت و گو با نکونام خوش و بش می کند و هر دو نشان می دهند وافعا اختلافی بین شان نیست. این علی کریمی ست که در گفت و گویی صریح با خبرآنلاین به سئوال های مان پاسخ می دهد. سئوال هایی از کاپیتانی تیم ملی گرفته تا برف مونیخ.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 419 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

شايد به نظر برسد ورزش نكردن و به خورد و خواب بسنده كردن، ناشي از نوعي تنبلي باشد؛ اما محققان دانشگاه مك‌مستر دريافته‌اند اين تنبلي به كمبود ژنهايي مربوط مي‌شود.

اين دانشمندان، كشف جالب خود را در زمان مطالعه بر روي موشهاي سالم و با پرورش خاص بدست آوردند كه برخي از آنها فاقد دو ژن خاص در ماهيچه‌هاي خود براي ورزش برخوردار بودند.

اين ژنها به كنترل پروتئين فعال كننده AMP پروتئين كيناز (AMPK) مي‌پردازند. اين آنزيم در زمام ورزش و تحرك فعال مي‌شود.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 380 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

شان استون، پسر الیور استون کارگردان معترض آمریکایی فیلم‌های «متولد چهارم ژوئیه» و «وال استریت» به ایران آمد​ه است.

شان استون که مستندساز هم هست، برای آماده کردن مقدمات فیلمسازی پدرش در ایران و پیدا کردن لوکیشن‌های مناسب برای ساخت مستند خودش به تهران آمده​است.

الیور استون که پیشتر به ساخت فیلم مستند در ایران و با موضوع سیاسی ابراز علاقه کرده بود این بار قصد دارد فیلمی داستانی در ایران بسازد، فعلا جزئیات این پروژه اعلام نشده است.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 313 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

فکر کنید یکی از مهندسان نرم‌افزار شرکت گوگل هستید و می‌خواهید برای خواستگاری از همسر آینده خود شیرینکاری کنید.

این همان کاری بود که آری گلیدر انجام داد.

آری گیلدر، از مهندسان شرکت گوگل برای این کار از نرم افزار نقشه گوگل استفاده کرده‌است.

آری در وبلاگ خود مراسم خواستگاری خود را که پر از ماجراجویی و سفر به نقاط مختلف شهر نیویورک بوده را به طور کامل توصیف کرده‌‌است.

وی و همکارانش برای این مراسم ابتدا یک نرم‌افزار مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی کردند که با استفاده از نقشه گوگل فیگی، دختری که آری قصد خواستگاری از او را داشت به نقاط خاطره انگیز شهر نیویورک راهنمایی می‌کرد. آن‌ها این برنامه را برروی یک گوشی نکسوس اس گوگل نصب کردند و به فیگی دادند.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 442 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

دختر 15 ساله و 34 مرد در یک سلول و ...
مسوولان زندانی در برزیل یک دختر 15 ساله را به مدت یک ماه در کنار بیش از 20 مرد داخل سلولی حبس کردند. این دختر به دفعات از سوی هم‌سلولی‌های خود مورد تعرض قرار گرفت و حتی برای دریافت غذا مجبور بود به برقراری رابطه‌ تن دهد. یک سخنگوی مرکز دفاع از کودکان و نوجوانان برزیل در این باره گفت: وی از همان روز اول زندانی شدن در استان پارا – شمال برزیل – مورد تعرض قرار گرفت.
براساس این گزارش شمار مردان هم‌سلولی این دختر که ظاهرا به اتهام سرقت زندانی شده، بیش از 20 تن بود و گاهی اوقات به 34 تن نیز می‌رسید.میر کوهن، رییس کمیسیون حقوق بشر موکلان برزیل در این باره اظهار کرد: این دختر به تعداد غیرقابل شمارش مورد تعرض قرار گرفت و حتی مجبور بود در ازای غذا خوردن به این کار تن دهد.
انتشار اخبار مربوط به این حادثه، خشم و نفرت عمومی را در برزیل برانگیخته است؛ به ویژه آن که پیش‌تر نیز در حادثه‌ای مشابه یک زن 23 ساله به مدت یک ماه همراه با 70 مرد داخل سلول زندانی در استان پارا حبس شده بود. دختر 15 ساله که هویتش تاکنون فاش نشده، روز بیست و یکم اکتبر به جرم دزدی دستگیر و به یک بازداشتگاه پلیس محلی منتقل شد تا این که سرانجام یک فرد ناشناس، رسانه‌ها را در جریان وقایع رخ داده قرار داد.

خانم کوهن افزود: هیچ‌کس واقعا نمی‌داند که جرم این دختر چیست. وی مظنون به سرقت است، اما پلیس از جزئیات آن چیزی نمی‌گوید. هیچ‌گونه اتهام رسمی وجود ندارد. در همین حال موکلان این دختر اعلام کردند: مقامات پلیس گفته‌اند که به گمان آنها، سن مظنون بالاتر از سن قانونی بوده است.
آنا جولیا کارپا، استاندار پارا در واکنش به این مساله گفت: اهمیتی ندارد که سن متهم 15، 20، 50، 80 یا حتی 100 سال باشد، مهم اینست که یک زن نباید داخل سلول زندان با مردان نگهداری شود. سخنگوی مرکز دفاع از کودکان و نوجوانان نیز گفت: این دختر که خانواده بسیار فقیری دارد، بسیار سراسیمه و وحشت‌زده به نظر می‌رسد، اما می‌تواند افسران پلیسی که وی را زندانی کردند و زندانیانی که او را مورد تعرض قرار دادند، شناسایی کند.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 444 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

ساخته شدن پوستی ضد گلوله با تار عنکبوت و شیر بز
شاید در نظر اول این جسم مانند تصویری از یک بیگانه فضایی به نظر بیاید، اما در حقیقت یک نمونه پوست از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها بوده که حتی می‌تواند گلوله را نیز متوقف کند.

محققان هلندی توانسته‌اند نوعی بز را مهندسی ژنتیک کنند که بتواند شیری با پروتئین‌های مشابه تارعنکبوت تولید کند. پس از دوشیده شدن، می‌توان این شیر را تابیده و به شکل ماده‌ای بافت که 10 برابر سخت‌تر از فولاد است.

این محصول را می‌توان سپس با پوست انسان ترکیب کرده و چیزی ساخت که دانشمندان امیدوارند از مقاومت کافی برای توقف گلوله برخوردار باشد.

جلیله السعیدی، محقق و دانشمندی که با کنسرسیوم ژنومیک پزشکی قانونی هلند همکاری می‌کند، اظهار کرده که این پروژه تارعنکبوتی با الهام از وزن و سرعت یک فشنگ کالیبر 22 اسلحه خفیف، به «2.6 گرم 329 متر بر ثانیه» موسوم شده است.

وی هدف این پروژه را جایگزینی تار عنکبوت با کراتین در پوست انسان که وظیفه سختی پوست را بر عهده دارد، عنوان کرده ‌است.

اولین مرحله این طرح، پرورش یک لایه پوست واقعی در اطراف نمونه پوست ضدگلوله بوده که تا پنج هفته به طول می‌انجامد. در ویدویی که این محققان بر روی سایت یوتیوب قرار داده‌اند، یک گلوله به سوی مخلوطی از این دو شلیک می‌شود.

به گفته السعیدی، این پروژه می‌تواند فیلم‌های تخیلی را به واقعیت تبدیل کند، هرچند تاکنون آزمایشات به اندازه کافی راضی‌کننده نبوده‌اند.

به گفته محققان از تار ابریشم در جنگ‌های تاریخی استفاده می‌شده و چنگیز خان مغول در جنگی به تن تمام سواران خود جلیقه‌های ابریشمی کرده بود؛ چرا که تیر در آنها نفوذ نمی‌کرد.

السعیدی این امکان را مطرح کرده که با اضافه کردن ژنهای تولیدکننده تار عنکبوت به ژنوم انسان می‌توان به سختی و مقاومت مورد نیاز در برابر گلوله دست یافت.

جلیقه‌های ضد گلوله از دهه‌ها پیش مورد استفاده قرار دارد، اما در صورت تحقیق این طرح دیگر نیازی به پوشیدن آنها و محافظت از پوست نخواهد بود.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 434 چهارشنبه 16 شهریور 1390 نظرات (0)

با سرویس جدید گوگل در لحظه جستجو کنید
سرویس جستجوی جدید گوگل به شما امکان می‌دهد در لحظه جستجو کنید و لحظه به لحظه جریان یک موضوع داغ را دنبال کنید. حتی گوگل خودش موضوعاتی که بخواهید را برایتان دنبال می‌کند و شما را هم در جریان می‌گذارد

گوگل سرویس جدیدی به نام ریل‌تایم (RealTime) به موتور جستجوگر خود اضافه کرده که در حال حاضر، در این آدرس قابل دستیابی است اما گفته می‌شود در آینده نزدیک روی صفحه اصلی گوگل هم قابل استفاده خواهد بود. چه چیزی باعث شده که گوگل احساس کند به نوع تازه‌ای از جستجو در دنیای مجازی نیاز است؟

با توسعه استفاده از اینترنت و بالا رفتن کاربران شبکه‌های اجتماعی مجازی مانند توییتر، اطلاعات موجود روی اینترنت در هر لحظه تغییر می‌کنند و موضوعات داغی وجود دارند که در هر لحظه نظرات،‌ خبرها، تصاویر و .... بیشتری به آن‌ها لینک می‌شود. با این روند، جستجو در این خبرهایی که در لحظه به روز می‌شوند، نیاز به سیستم جستجوی تازه‌ای دارد.

بر اساس گزارش تلگراف، گوگل این نیاز را احساس کرده و در سرویس تازه خود امکانات جدیدی را اضافه کرده است. در این سرویس شما می‌توانید منطقه خاصی را انتخاب کنید و از تازه‌ترین رویدادهای آن منطقه باخبر شوید. بنابراین اگر قصد دارید مثلا به پاریس سفر کنید،‌ می‌توانید تازه‌ترین توییت‌های پاریس را دنبال کنید و دقیقا بدانید که همین حالا آن‌جا اوضاع چه‌طور است.

به علاوه می‌توانید بحث‌های داغ اینترنتی را هم دنبال کنید. می‌توانید لحظه به لحظه از خبرهای تازه در مورد موضوعی که انتخاب کرده‌اید باخبر باشید. حتی می‌توانید از گوگل بخواهید که خودش موضوع را دنبال کند و هر وقت خبر تازه‌ای بود، از طریق ای‌میل شما را هم در جریان بگذارد.

نگرانید که صندوق پستی اینترنتی‌تان از این قبیل ای‌میل‌هایتان پر شود؟ خب می‌توانید به گوگل بگویید که چند روز یک‌بار یا در روزهای مشخصی از هفته برایتان از این جور ای‌میل‌ها بفرستد.

تعداد صفحات : 339

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 15 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • جمعه 04 بهمن 1392
  • دوشنبه 09 دی 1392
  • چهارشنبه 04 دی 1392
  • دوشنبه 02 دی 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • جمعه 22 آذر 1392
  • دوشنبه 27 آبان 1392
  • يکشنبه 21 مهر 1392
  • يکشنبه 15 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • يکشنبه 06 اسفند 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • چهارشنبه 01 آذر 1391
  • يکشنبه 28 آبان 1391
  • پنجشنبه 18 آبان 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • سه شنبه 16 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • شنبه 13 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • يکشنبه 07 آبان 1391
  • شنبه 06 آبان 1391
  • جمعه 05 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • چهارشنبه 03 آبان 1391
  • سه شنبه 02 آبان 1391
  • دوشنبه 01 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • پنجشنبه 27 مهر 1391
  • چهارشنبه 26 مهر 1391
  • سه شنبه 25 مهر 1391
  • دوشنبه 24 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • شنبه 22 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 08 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • يکشنبه 02 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • جمعه 31 شهريور 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • چهارشنبه 29 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • دوشنبه 27 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • يکشنبه 22 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • شنبه 17 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • چهارشنبه 11 آبان 1390
  • سه شنبه 10 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • شنبه 7 آبان 1390
  • جمعه 6 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 4 آبان 1390
  • سه شنبه 3 آبان 1390
  • دوشنبه 2 آبان 1390
  • يکشنبه 1 آبان 1390
  • شنبه 30 مهر 1390
  • جمعه 29 مهر 1390
  • پنجشنبه 28 مهر 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • سه شنبه 26 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • يکشنبه 26 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • سه شنبه 22 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • شنبه 18 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • جمعه 04 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • جمعه 28 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • دوشنبه 20 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • جمعه 17 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • پنجشنبه 9 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • سه شنبه 7 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • جمعه 3 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • سه شنبه 31 خرداد 1390
  • يکشنبه 29 خرداد 1390
  • شنبه 28 خرداد 1390
  • جمعه 27 خرداد 1390
  • چهارشنبه 25 خرداد 1390
  • سه شنبه 24 خرداد 1390
  • دوشنبه 23 خرداد 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • جمعه 20 خرداد 1390
  • پنجشنبه 19 خرداد 1390
  • چهارشنبه 18 خرداد 1390
  • سه شنبه 17 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • شنبه 14 خرداد 1390
  • جمعه 13 خرداد 1390
  • پنجشنبه 12 خرداد 1390
  • چهارشنبه 11 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • دوشنبه 9 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • شنبه 7 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • شنبه 31 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 26 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • جمعه 23 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • شنبه 17 ارديبهشت 1390
  • جمعه 16 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 31 فروردين 1390
  • سه شنبه 30 فروردين 1390
  • دوشنبه 29 فروردين 1390
  • يکشنبه 28 فروردين 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • جمعه 26 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • سه شنبه 23 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • جمعه 19 فروردين 1390
  • پنجشنبه 18 فروردين 1390
  • چهارشنبه 17 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • يکشنبه 14 فروردين 1390
  • شنبه 13 فروردين 1390
  • جمعه 12 فروردين 1390
  • پنجشنبه 11 فروردين 1390
  • چهارشنبه 10 فروردين 1390
  • سه شنبه 9 فروردين 1390
  • دوشنبه 8 فروردين 1390
  • يکشنبه 7 فروردين 1390
  • شنبه 6 فروردين 1390
  • جمعه 5 فروردين 1390
  • پنجشنبه 4 فروردين 1390
  • چهارشنبه 3 فروردين 1390
  • سه شنبه 2 فروردين 1390
  • دوشنبه 1 فروردين 1390
  • يکشنبه 29 اسفند 1389
  • شنبه 28 اسفند 1389
  • 28 اسفند 1389
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • يکشنبه 15 اسفند 1389
  • شنبه 14 اسفند 1389
  • جمعه 13 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • پنجشنبه 14 بهمن 1389
  • چهارشنبه 13 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • جمعه 8 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • جمعه 1 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • شنبه 18 دی 1389
  • جمعه 17 دی 1389
  • پنجشنبه 16 دی 1389
  • چهارشنبه 15 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • دوشنبه 13 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • پنجشنبه 9 دی 1389
  • سه شنبه 7 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • دوشنبه 15 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • يکشنبه 7 آذر 1389
  • پنجشنبه 4 آذر 1389
  • يکشنبه 30 آبان 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • جمعه 28 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 25 آبان 1389
  • دوشنبه 24 آبان 1389
  • يکشنبه 23 آبان 1389
  • جمعه 21 آبان 1389
  • پنجشنبه 20 آبان 1389
  • چهارشنبه 19 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • دوشنبه 17 آبان 1389
  • يکشنبه 16 آبان 1389
  • شنبه 15 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • پنجشنبه 6 آبان 1389
  • چهارشنبه 5 آبان 1389
  • سه شنبه 4 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • يکشنبه 25 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • دوشنبه 12 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • جمعه 5 شهريور 1389
  • يکشنبه 31 مرداد 1389
  • چهارشنبه 27 مرداد 1389
  • يکشنبه 13 تير 1389
  • شنبه 12 تير 1389
  • چهارشنبه 9 تير 1389
  • سه شنبه 8 تير 1389
  • دوشنبه 7 تير 1389
  • يکشنبه 6 تير 1389
  • شنبه 5 تير 1389
  • پنجشنبه 3 تير 1389
  • چهارشنبه 2 تير 1389
  • دوشنبه 31 خرداد 1389
  • پنجشنبه 20 خرداد 1389
  • چهارشنبه 19 خرداد 1389
  • سه شنبه 18 خرداد 1389
  • دوشنبه 17 خرداد 1389
  • يکشنبه 16 خرداد 1389
  • شنبه 15 خرداد 1389
  • جمعه 14 خرداد 1389
  • پنجشنبه 13 خرداد 1389
  • چهارشنبه 12 خرداد 1389
  • سه شنبه 11 خرداد 1389
  • دوشنبه 10 خرداد 1389
  • يکشنبه 9 خرداد 1389
  • جمعه 7 خرداد 1389
  • پنجشنبه 6 خرداد 1389
  • سه شنبه 4 خرداد 1389
  • دوشنبه 3 خرداد 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10157
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 159
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1036
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 11,278
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 28,029
  • بازدید ماه : 121,353
  • بازدید سال : 1,155,268
  • بازدید کلی : 11,218,945