loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا | عکس | فیلم | بازی | اس ام اس |
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 402 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
«ویلارد ویگان» را خالق کوچکترین مجسمه‌های جهان می‌نامند. او مجسمه‌اش را داخل سوراخ یک سوزن خیاطی ساخته است! و برای ساختن مجسمه اباما و خانواده‌اش واقعا سختی کشیده است! او برای خلق یک اثر معمولا...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 396 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

گاهی آن‌قدر بازیگران سینما را در نقش‌هایشان می‌پذیریم که فراموش می‌کنیم آن‌ها هم روزی جوان بوده‌اند. عکس‌های زیر که در وبسایت تلگراف منتشر شده چهره برخی از بازیگران معروف سینما را در 18 سالگی و دوران دبیرستان نشان می‌دهد.

شان پن
شان پن در سال 1972، سال‌ها پیش از بردن جایزه اسکار برای فیلم‌های «رود میستیک» و «میلک».

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 398 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» که بنا است مروری باشد بر زندگی رضا صادقی این روزهادر مرحله فیلمبرداری قرار دارد.این فیلم که کارگردانی آن برعهده احمد امینی است، از حضور بازیگرانی نظیر محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، همایون ارشادی، هومن برق‌نورد، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، پرویز سیرتی، مریم بوبانی، ترلان پروانه و مجید جعفریسود می‌برد و رضا صادقی نیز در بخش‌هایی از فیلم بجای خودش بازی کرده است.

رضا صادقی
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 455 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارایه کرد. او دلیل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با کسانی خواند که قبل از ازدواج با آنها آشنایی داشته است.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 378 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

افتخاری ، سرپرست دادگاه های کیفری استان تهرانگفت: هفته گذشته یکی از شعب دیوان عالی کشور حکم صادره از شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران مبنی بر اعدام قاتل دختر دانشجو در پل مدیریت را تایید کرد و پرونده برای اجرای حکم به دادستانی تهران ارسال شده است.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 356 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

باورتان می شود این زن ۲۲ ساله توانسته باشد خرس قطبی را با مشت ضربه فنی کرده و فراری دهد؟
بروک کولینز اهل جونائوی آلاسکا برای نجات سگش – فوج – از دست خرس سیاه ابتکاری باور نکردنی انجام داد. بروک در یک ثانیه چشم به هم زدن دید سگ محبوبش مانند ماهی در دستان خرس سیاه غوطه ور است و اگر او را نجات ندهد، برای همیشه همدم خود را از دست می دهد. به همین خاطر با شجاعت هر چه تمامتر به طرف خرس رفته و ضربه ای سنگین را به دماغ خرس وارد کرد.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 484 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

فروردین: امروز اوضاع شما بیخ پیدا کرده و مسئولیت‌های کاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی کاملاً آماده‌اید، اما شاید این افراد در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 458 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

وب‌سایت stathit با بررسی پارامترهای مختلفی از جمله رنكینگ، ترافیک روزانه، قدمت دامنه و تعداد لینک‌های داده شده به وب‌سایت اقدام به ارزش‌گذاری وب‌سایت‌های اینترنتی كرده است.
آفتاب:وب‌سایت stathit با بررسی پارامترهای مختلفی از جمله رنكینگ، ترافیک روزانه، قدمت دامنه و تعداد لینک‌های داده شده به وب‌سایت اقدام به ارزش‌گذاری وب‌سایت‌های اینترنتی كرده است.

به گزارش سیتنا، همه وب‌سایت‌ها توسط وب‌سایت www.stathit.com ارزش‌گذاری می‌شوند و می‌توان با نوشتن نام كامل هر وب‌سایتی ارزش واقعی آن را فهمید، فقط كافی است نام كامل آن را در این وب‌سایت نوشت تا ارزش واقعی و درآمد روزانه وب سایت مشخص شود. در ادامه 10 سایت كه با ارزش‌ترین سایت‌های اینترنتی هستند، به همراه ارزش دلاری آنها آمده است.

www.google.com
- $39,520,512,000

www.facebook.com
- $37,547,178,667

www.youtube.com
- $29,013,589,334

www.yahoo.com
- $17,066,922,668

www.yahomail.com
- $17,493,333,334

www.yahooemail.net
- $20,906,666,668

www.yahoo.fr
- $18,346,794,668

www.yahoo.com.br
- $17,493,397,334

www.yahooinstantmessenger.com
- $18,773,333,334

www.yahoomessager.com
- $17,066,666,668

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 497 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

فال و طالع بینی روز شنبه 12 شهریور 1390
فروردین:
امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه كنید، چرا كه در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای كارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است كه به آن اهمیت بدهید، برای اینكه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر كنند. هم اكنون نباید با رئیس خود بحث كنید، فقط باید تا جایی كه می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

اردیبهشت:
امروز از یك طرف شما وسوسه شده‌اید از زیر كار فرار كنید و یا اینكه حداقل تا جایی كه امكان دارد كار كمتری انجام دهید. البته این سخن به معنی این نیست كه شما می‌خواهید كسی را گول بزنید؛ بلكه معنی این حرف این است كه شما وسوسه شده‌اید به جای انجام دادن وظایف شغلی كاری لذت بخش‌تر انجام بدهید. اما شما خودتان هم می‌دانید كه جیم شدن از سر كار برایتان دردسرهایی به همراه دارد. پس به كارتان ادامه داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما در این راه كسی را ناراحت نكنید.

خرداد:
امروز شما واقعاً نیاز دارید كه به افراد خانواده‌تان و یا به یك دوست صمیمی‌كمك كنید؛ حتی اگر این كار باعث شود از استراحت كردن صرف نظر كنید ولی نمی‌توانید به او جواب منفی بدهید. امروز حس وظیفه شناسی شما خیلی قوی است، بنابراین قبل از دادن جواب مثبت اصلاً وقت نمی‌كنید در مورد جواب خود فكر كنید. اما هنوز هم كار درست این است كه قبل از دست به عمل زدن برای خود برنامه‌ریزی ثابتی دادشته باشید.
تیر:
شما نباید فكر كنید كه امروز هم مثل دیروز روز آرامی ‌خواهد بود، برای اینكه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیك می‌شود، و شما را غرق در افكار ناراحت كننده می‌كند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی كه آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینكه روزهای آرامی‌كه در پیش رو دارید فرا برسند باید كاملاً نسبت به كارهای كوچكی كه باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا كنید.
مرداد:
فكر نكنید كه شما قادر به فهمیدن عكس العمل دیگران هستید. به جای اینكه كلماتتان را سبك و سنگین كنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت كنید كه مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.
شهریور:
امروز شاید دیگران فكر كنند شما در كارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیكه شما كاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا كه خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدكه قدرت استفاده كردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمركز كنید.
مهر:
شما دیشب خواب خیلی مهمی‌دیده‌اید - از آن نوع خواب هایی كه تمام روز شما را به فكر وا می‌دارد- شما نسبت به این رویا خیلی حساسیت پیدا كرده‌اید ولی الان مجبورید كه در زمان حال حضور داشته باشید. پیام‌های مهمی ‌كه شما از ضمیر ناخودآگاه خود می‌گیرید می‌تواند جواب سئوالاتی باشد كه مدت‌ها در جستجویش بودید. اما اگر در این راه مشكلات زیادی وجود داشته باشد، شما اصلاً دوست ندارید كه این پیام‌ها را دریافت كنید.

آبان:
اگر امروز یكی از دوستانتان شما را به مهمانی دعوت كرد، حتی اگر نمی‌خواهید آنجا بروید و فكر می‌كنید بهتان خوش نمی‌گذرد، ولی دعوت او را قبول كنید. امروز ماه و بهرام در یازدهمین خانه تان یعنی خانه كاری قرار دارند و با وجود اینكه این مهمانی یك مهمانی خانوادگی است، اگر شما بروید و با دیگران ارتباط برقرار كنید ممكن است فرصت‌های كاری خوبی نصیبتان شود.

آذر:
حالا كه بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل كار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نكنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید كه بتوانید با دقت كامل تا جایی كه امكان دارد بین تعهداتی كه می‌دهید و كار آیی خود توازن برقرار كنید.

دی:
شاید این روزها شما دوست داشته باشید كه رابطه نزدیكتری با افراد خانواده‌تان داشته باشید. ممكن است شما فكر كنید كه در تصمیم گیری‌هایتان شكست خورده‌اید، برای اینكه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه كردن آرزوهای قبلی‌تان با واقعیت حاضر كار اشتباهی است؛ این دو مقوله كاملاً با هم متفاوتند. زندگی كردن در زمان حال بهتر از سفر كردن در گذشته است.

بهمن:
هم اكنون شما چنان شخصیت قوی و اعتماد به نفس فوق العاده‌ای دارید كه حتی اگر با مانع هم مواجه شوید اصلاً از شكست نمی‌ترسید. شما وقت ندارید كه با فكر كردن به ناراحتی‌های پیشین خودتان را اذیت كنید. هم اكنون شما باید كارهایی كه قبلاً نیمه كاره انجام داده‌اید و كارهایی كه برای آینده در برنامه‌تان دارید را سر و سامان بدهید.

اسفند:
امروز اگر شریك كاریتان و یا رئیستان به تمام درخواست‌های شما جواب منفی بدهد اصلاً برایتان خوشایند نیست. اولین اقدام شما این است كه برای رسیدن به خواسته‌هایتان بدون در نظر گرفتن اینكه آنها چقدر برای شما ارزش دارند، برایشان بجنگید. اما نباید در برابر مخالفان خود واكنش تند نشان دهید. شكیبایی پیشه كردن بهتر از نسنجیده رفتار كردن است.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 355 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

بازگشت خواننده معروف زن به عشق قدیمی خود+ع
به گزارش ایران ناز و به نقل از ایندیا ریپورت :: خواننده سبک R&B ریحانا در طی سفری کوتاه مدت به کشور آبا اجدادی خود باربادوس بار دیگر در کنار دوست قدیمی خود" لاوگاد " قرار گرفت.
" لوکی نگوس سیلی " معروف به " لاوگاد " قبل از مشهور شدن ریحانا به عنوان یک ستاره با او زندگی می کرد و طبق گزارش سان آنلاین این دو نفر در مراسم حرکات موزون در یکی از فستیول های باربادوس با یک دیگر دیده شده اند.
برطبق نوشته این سایت: " اکثر دختران باربادوس نگوس را دوست دارند به همین خاطر او را " لاوگاد " به معنای عشق خدایی می نامند. نگوس عشق حقیقی ریحانا بود.
آن ها در گذشته وقتی ریحانا به باربادوس آمده بود با یک دیگر آشنا شده بودند و به نظر می رسد که این رابطه و دوستی دوباره از سر گرفته شده است. " قبل از مطرح شدن ریحانا در سال 2006 عکاسان تصاویری از این دو نفر را در ساحل دریا شکار کرده بودند و همچنین پس از حمله دوست پسر سابق ریحانا "کریس برون" به او در سال 2009 زمزمه هایی مبنی بر حمایت نگوس از ریحانا به گوش می رسید.
تعداد نمایش ۶۰۹ بار

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 466 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

اقدام بی رحمانه مادری به دختر 14 ساله اش+عکس

وطن امروز: دختر هلندی قربانی نقشه شوم مادر حسودش شد و به قتل رسید.

این زن اروپایی دوست نداشت شوهرش تنها دخترشان را بیشتر از او دوست داشته باشد.

هفتم ژوئن 2011 میلادی‌ (17 خرداد‌ماه سال‌جاری‌) پلیس آمستردام در جریان یک جنایت عجیب قرار گرفت که ابتدا به نظر می‌رسید دختر 14 ساله خودکشی کرده است چرا که درها و قفل‌های ورودی سالم بودند و هیچ به هم‌ریختگی یا شکستگی‌ای در اثاثیه منزل وجود نداشت و مهم‌تر اینکه سرقت نیز در خانه صورت نگرفته بود.

در بررسی‌های نخست بازرسان پلیس احتمال دادند دختر 14 ساله در غیاب دیگر اعضای خانواده‌اش با انگیزه مرموزی در حالت روانی خاص خودکشی کرده است اما تجسس‌های پزشکی‌قانونی از وجود ضرباتی به سر دختر 14 ساله خبر داد که فرضیه مرگ خود‌خواسته را حذف کرد و تیم پلیسی خود را در برابر قتلی خاموش دید.

بازپرس پرونده به دنبال ردپایی از عاملان این جنایت تحقیقات خود را از پدر و مادر «جوزفین» آغاز کرد. مادر جوزفین در بازجویی‌ها به ماموران گفت: وقتی صبح می‌خواستم برای خرید بیرون بروم هرچه دخترم را صدا کردم تا همراه من بیاید، نپذیرفت و نیامد.

زمانی که خرید کردم همزمان با همسرم که از سرکار بازگشته بود به خانه رسیدم و هرچه به دنبال جوزفین گشتم پیدایش نکردم تا اینکه جسد وی را داخل حیاط خانه‌مان پیدا کردیم. او خود را از پشت‌بام به پایین پرتاب کرده بود.

با ادعاهای این زن، پلیس دست به تحقیق از پدر جوزفین زد.

مرد 40 ساله به ماموران گفت: مدتی بود که جوزفین دچار رفتارهای عصبی شده بود، نصیحت هم کارساز نبود تا اینکه شب پیش از حادثه به اتفاق هم به میهمانی رفتیم. ابتدا خستگی را بهانه کرد تا زود‌تر به خانه بازگردیم ولی با گذشت زمان با بهانه‌گیری‌های بچگانه مادرش را عصبانی کرد.

جوزفین تنها بچه خانواده بود به همین خاطر از هر محبتی بی‌نیاز بود و هرچه می‌خواست بلافاصله فراهم می‌شد.

من و مادرش خیلی دوستش داشتیم ولی مادرش از رفتارهای وی به تنگ آمده بود و مدام از من می‌خواست او را تنبیه کنم ولی من این کار را نمی‌کردم.

با ادعای این مرد، کارآگاهان بازجویی از مادر جوزفین را در دستور کار خود قرار دادند.

این زن وقتی همسرش را در بازجویی‌ها دید اتهام قتل را پذیرفت و گفت: وقتی ازدواج کردم از آنجایی که همسرم خیلی بچه دوست داشت تصمیم گرفتیم خیلی سریع بچه‌دار شویم ولی من نازا بودم و مانند موش آزمایشگاهی خود را به پزشکان سپردم تا درمانی برایم بیندیشند.

سرانجام پس از 10 سال صاحب دختری شدم. هیچ وقت شادی آن دوران را فراموش نمی‌کنم؛ زندگی‌ام رنگ و بوی تازه به خود گرفته بود اما این شادی‌ها با بزرگ‌تر شدن جوزفین روز‌به‌روز رنگ می‌باخت. دختر خودخواهی بود هرچه می‌خواست باید به دست می‌آورد. به من و پدرش بی‌محلی می‌کرد و خودش را برتر از دیگران می‌دانست، خسته شده بودم، رفتارهایش برایم غیرقابل تحمل بود، پدرش مرا از یاد برده بود، دیگر زن رویاهایش نبودم، بی‌محلی‌های او هم به این جنون افزوده بود.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 458 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

هیجان انگیز ترین ماه عسل یک عروس و داماد
یكی از هیجان‌انگیزترین چیزها، تنها بودن ما در میان ... زوج خوشبختی كه یك ماه عسل به یادماندنی و رویایی را در سفر دریایی به دور دنیا گذرانده بودند، سرانجام پس از چهار سال و با داشتن یك دختر دو ساله به وطن برگشتند!!!!
«دیوید و هیزل مك‌كیب» سفر چهارده هزار مایلی خود را در سال 2005 از انگلیس آغاز كردند. آنها در این سفر از كنار سواحل اروپا و آفریقای شمالی، سپس از اقیانوس اطلس گذشتند و به كارائیب رفتند.
دو سال پس از شروع این ماه عسل، هیزل باردار شد و در زمان وضع حمل با هواپیما به انگلیس برگشت و بار دیگر به همراه دختر كوچكش به جزیره سنت مارتین و كنار همسرش رفت. آنها پس از تولد دخترشان كتی در كنار سواحل آمریكا به سفر كردن پرداختند.
خانم مك‌كیب كه 37 سال دارد، می‌گوید: «كتی واقعا دختر پرتحركی است و به سختی می‌توانستیم او را روی عرشه قایق سفری‌مان نگه داریم.» این خانواده در طول سفر خود با چندین توفان دست و پنجه نرم كرده‌اند. آقای مك‌كیب 42 ساله می‌گوید:
«یكی از هیجان‌انگیزترین چیزها، تنها بودن ما در میان اقیانوس اطلس بود. در یكی از آن روزها كه تقریبا حوصله‌مان سر رفته بود، ناگهان دلفین‌ها دور قایق را پر كردند.» این زوج قصد دارند فعلا در شهر خود «تامپسهام» در «دوون» انگلیس بمانند و خرید و فروش قایق كنند.
تعداد نمایش ۶۹۹ بار

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 360 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

کشوری که مردان از زنان کتک می خورند و ...
به احتمال زیاد این تعداد كمتر از میزان واقعی باشد، چرا كه مردان اكثرا برای حفظ آبرو و غرور خود از گزارش دادن خشونت‌های اعمال شده علیه خودشان خودداری می‌كنند...
بر اساس گزارش اخیر وزارت كشور «تایوان» این موضوع مشخص شد كه در سال گذشته میلادی بیش از چهار هزار مرد در این كشور توسط زنان خود مورد خشونت قرار گرفتند. «چانگ هسیو یوآن» ـ یكی از مقامات وزارت كشور «تایوان» در امور خشونت‌های خانگی ـ یادآور شد:
طی سال گذشته میلادی چهار هزار و ۴۲۸ مرد در این كشور توسط زنان خود مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفتند. وی خاطر نشان كرد: این میزان دقیقا چندین برابر سال‌های گذشته است، به طوری كه در سال‌های ۲۰۰۲ میلادی تنها یك‌هزار و ۳۲۵ مرد مورد خشونت قرار گرفته بودند. در گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس آمده است كه به احتمال زیاد این تعداد كمتر از میزان واقعی باشد، چرا كه مردان اكثرا برای حفظ آبرو و غرور خود از گزارش دادن خشونت‌های اعمال شده علیه خودشان خودداری می‌كنند.
در گزارش این خبرگزاری همچنین به این موضوع اشاره شده كه عواملی همچون حقوق بالای زنان در این كشور و استقلال مالی كامل از مهم‌ترین مسایل در بروز خشونت علیه مردان در «تایوان» محسوب می‌شود، چرا كه زنان در اصل نقش تامین‌كننده مخارج زندگی را بازی می‌كنند و به همین دلیل است كه شوهران خود را برای این كه «مفت خور» و «تن پرور» هستند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند!!
با این حال، وجود اورژانس اجتماعی و تلفن‌های امدادرسان به شوهران كتك خورده می‌تواند باعث دلگرمی و كمك به این افراد و برقراری عدالت و برابری جنسیتی در این كشور باشد.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 674 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

عکس هایی ازاولین گروه دخترانه موسیقی پاپ ایران
گروه ارکیده که ده سال از حضورشان در عرصه موسیقی می‌گذرد روز گذشته در تالار وحدت با حضور پرشور بانوان به روی صحنه رفتند و اجرای موفقی را ارائه دادند. بانوان حاضر در سالن نیز با هیجان و نشاط بسیاری گروه را همراهی می‌کردند.
ارکیده حاجی وندی در ابتدای این کنسرت گفت: سلام و خیر مقدم عرض می‌کنم خوش آمدید و امیدوارم خاطرات خوبی به جای بگذارید امیدواریم ازما انرژی مثبت بگیرید و ما هم به شما انرژی خوبی به شما منتقل کنیم.
حضور بازیگران زن در کنسرت
بازیگرانی چون فاطمه گودرزی،‌شیرین بینا، نگین صدق گویا، الهام پاوه نژاد ،مریم امیرجلالی، و سونیا پوریامین مجری تلویزیون در این کنسرت حضور داشتند که با معرفی ارکیده حاجی‌وندی معرفی و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفتند.
همچنین در این اجرا همسر سرهنگ موحدی پلیس امنیت تهران بزرگ همسر سرهنگ موحدی، همسرسرهنگ محمودی معاونت امنیت وزارت کشور حضور داشتند.
نوازندگان گروه ارکیده عبارتند از: مریم نیک بین: پیانو و کیبورد، پریسا جدی: درامز، سپیده عظیمی: ابوا، هلیا گلمغانی: فلوت، نرگس تقی پور: فرنچ هورن، پگاه عبدالله زاده: ویلن و ویولا، دنیا حاجی وندی: ویولا و همخوان، ارغوان حاجی وندی: گیتارباس و همخوان، ارمغان حاجی وندی: پرکاشن و همخوان، ارکیده حاجی وندی: خواننده و نوازنده سنتور و آذین ملک زاده: کمانچه.ارکیده حاجی وندی در این کنسرت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی‌و دفتر موسیقی، مدیریت و حراست تالار وحدت و اهالی مطبوعات و رسانه قدردانی کرد.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 721 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

مرد نظافتچی وقتی با زن میلیونر سر سفره عقد نشست باور نداشت در چه دردسرهای بزرگ گرفتار خواهد شد.

چندی پیش به پلیس، ماجرای عجیب دعوای ۲ زن در یکی از خیابان‌های شمال تهران مخابره شد که در آن یک زن باکلاس و هووی فقیرش به جان هم افتاده بودند.
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 427 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

( کیفیت ارجینال)
( آهنگ : سیاوش قمیشی – ترانه : محسن شیرعلی – تنظیم : Kc Bondar )

 عکس   آهنگ جديد سياوش قميشي به نام بازي

نام کارشناس : پیمان امیدی
به نام خالق هنر…
با سلام خدمت مخاطبان سایت بزرگ موزیک باران
موسیقی به لحاظ اجرای خواننده و میکس و مستر بسیار خوب بود. تنظیم هم خوب بود .اما یک نکته راجع به تنظیم های سیاوش قمیشی هست که همیشه مختصر و مفید هستند.شاید همین سادگی گاهی بر شلوغی و پر بودن تنظیم غلبه کنه و باعث شه مخاطب احساس صمیمیت بیشتری با اثر داشته باشه.شاید بهتر باشه بگم موسیقی سیاوش قمیشی وکال و ترانه محور هست.به این معنی
که همیشه تمرکز اصلی و علت مخاطب پسند بودن کار رو می شه در صدای سیاوش قمیشی و یا ترانه جستجو کرد.
لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 320

بازی

آهنگ با کیفیت MP3 128

بازی

آهنگ با کیفیت OGG 64

بازی

آهنگ با کیفیت WMA 20

بازی

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 435 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

املا دیوید مجری زن آرژانتینی، با پوشیدن لباس های عریان و نیمه عریان در برنامه خود، بینندگان برنامه و محبوبیت و معروفیت خود را افزایش می دهد. این امر باعث جنجال های نسبتا زیادی در تلویزیون آرژانتین شده است.

http://eshetab.com/files/1307546542.jpg

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 390 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

فارنت: اولین بازی ایرانی که بصورت حرفه ای طراحی و تولید شده است وپیشتر از این (در اینجا) به معرفی آن پرداخته بودیم به صورت رایگان در فروشگاه appstore شرکت اپل قرار گرفت.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 366 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

آیا در طول زندگی تان تعداد بیلبوردهای تبلیغاتی ای که به هنگام پیاده روی و یا رانندگی مشاهده نموده اید را شمرده اید؟ من از این که بگویم نمی توانم بسیاری از آن ها را به یاد آورم متاسف هستم، اما صادقانه معتقدم این مشکلِ من نیست زیرا که خودِ بیلبورد می بایست به اندازه کافی خوب باشد که بتواند مرا به سمت خودش جذب کند!

توضیح: در این متن عبارات بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغ بیلبوردی با هم معادل هستند.

تعداد صفحات : 339

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 15 اسفند 1392
  • چهارشنبه 07 اسفند 1392
  • جمعه 04 بهمن 1392
  • دوشنبه 09 دی 1392
  • چهارشنبه 04 دی 1392
  • دوشنبه 02 دی 1392
  • سه شنبه 26 آذر 1392
  • جمعه 22 آذر 1392
  • دوشنبه 27 آبان 1392
  • يکشنبه 21 مهر 1392
  • يکشنبه 15 ارديبهشت 1392
  • شنبه 07 ارديبهشت 1392
  • يکشنبه 01 ارديبهشت 1392
  • پنجشنبه 29 فروردين 1392
  • سه شنبه 27 فروردين 1392
  • جمعه 23 فروردين 1392
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • يکشنبه 06 اسفند 1391
  • دوشنبه 09 بهمن 1391
  • شنبه 07 بهمن 1391
  • دوشنبه 02 بهمن 1391
  • چهارشنبه 01 آذر 1391
  • يکشنبه 28 آبان 1391
  • پنجشنبه 18 آبان 1391
  • چهارشنبه 17 آبان 1391
  • سه شنبه 16 آبان 1391
  • دوشنبه 15 آبان 1391
  • يکشنبه 14 آبان 1391
  • شنبه 13 آبان 1391
  • جمعه 12 آبان 1391
  • پنجشنبه 11 آبان 1391
  • چهارشنبه 10 آبان 1391
  • سه شنبه 09 آبان 1391
  • دوشنبه 08 آبان 1391
  • يکشنبه 07 آبان 1391
  • شنبه 06 آبان 1391
  • جمعه 05 آبان 1391
  • پنجشنبه 04 آبان 1391
  • چهارشنبه 03 آبان 1391
  • سه شنبه 02 آبان 1391
  • دوشنبه 01 آبان 1391
  • يکشنبه 30 مهر 1391
  • شنبه 29 مهر 1391
  • جمعه 28 مهر 1391
  • پنجشنبه 27 مهر 1391
  • چهارشنبه 26 مهر 1391
  • سه شنبه 25 مهر 1391
  • دوشنبه 24 مهر 1391
  • يکشنبه 23 مهر 1391
  • شنبه 22 مهر 1391
  • جمعه 21 مهر 1391
  • پنجشنبه 20 مهر 1391
  • چهارشنبه 19 مهر 1391
  • سه شنبه 18 مهر 1391
  • دوشنبه 17 مهر 1391
  • يکشنبه 16 مهر 1391
  • شنبه 15 مهر 1391
  • جمعه 14 مهر 1391
  • پنجشنبه 13 مهر 1391
  • چهارشنبه 12 مهر 1391
  • سه شنبه 11 مهر 1391
  • دوشنبه 10 مهر 1391
  • يکشنبه 09 مهر 1391
  • شنبه 08 مهر 1391
  • جمعه 07 مهر 1391
  • پنجشنبه 06 مهر 1391
  • چهارشنبه 05 مهر 1391
  • سه شنبه 04 مهر 1391
  • دوشنبه 03 مهر 1391
  • يکشنبه 02 مهر 1391
  • شنبه 01 مهر 1391
  • جمعه 31 شهريور 1391
  • پنجشنبه 30 شهريور 1391
  • چهارشنبه 29 شهريور 1391
  • سه شنبه 28 شهريور 1391
  • دوشنبه 27 شهريور 1391
  • يکشنبه 26 شهريور 1391
  • شنبه 25 شهريور 1391
  • جمعه 24 شهريور 1391
  • پنجشنبه 23 شهريور 1391
  • چهارشنبه 22 شهريور 1391
  • سه شنبه 21 شهريور 1391
  • دوشنبه 20 شهريور 1391
  • يکشنبه 19 شهريور 1391
  • جمعه 17 شهريور 1391
  • يکشنبه 12 شهريور 1391
  • شنبه 04 شهريور 1391
  • پنجشنبه 26 مرداد 1391
  • يکشنبه 22 مرداد 1391
  • جمعه 20 مرداد 1391
  • چهارشنبه 18 مرداد 1391
  • سه شنبه 17 مرداد 1391
  • دوشنبه 16 مرداد 1391
  • سه شنبه 10 مرداد 1391
  • شنبه 31 تير 1391
  • پنجشنبه 29 تير 1391
  • چهارشنبه 28 تير 1391
  • سه شنبه 27 تير 1391
  • يکشنبه 18 تير 1391
  • جمعه 09 تير 1391
  • پنجشنبه 08 تير 1391
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • پنجشنبه 11 اسفند 1390
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • دوشنبه 3 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • شنبه 17 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • چهارشنبه 11 آبان 1390
  • سه شنبه 10 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • يکشنبه 8 آبان 1390
  • شنبه 7 آبان 1390
  • جمعه 6 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 4 آبان 1390
  • سه شنبه 3 آبان 1390
  • دوشنبه 2 آبان 1390
  • يکشنبه 1 آبان 1390
  • شنبه 30 مهر 1390
  • جمعه 29 مهر 1390
  • پنجشنبه 28 مهر 1390
  • چهارشنبه 27 مهر 1390
  • سه شنبه 26 مهر 1390
  • شنبه 23 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • سه شنبه 12 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • جمعه 8 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • يکشنبه 26 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • سه شنبه 22 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • شنبه 18 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • جمعه 04 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • جمعه 28 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • چهارشنبه 5 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • دوشنبه 20 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • شنبه 18 تير 1390
  • جمعه 17 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • يکشنبه 12 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • پنجشنبه 9 تير 1390
  • چهارشنبه 8 تير 1390
  • سه شنبه 7 تير 1390
  • دوشنبه 6 تير 1390
  • يکشنبه 5 تير 1390
  • شنبه 4 تير 1390
  • جمعه 3 تير 1390
  • پنجشنبه 2 تير 1390
  • سه شنبه 31 خرداد 1390
  • يکشنبه 29 خرداد 1390
  • شنبه 28 خرداد 1390
  • جمعه 27 خرداد 1390
  • چهارشنبه 25 خرداد 1390
  • سه شنبه 24 خرداد 1390
  • دوشنبه 23 خرداد 1390
  • يکشنبه 22 خرداد 1390
  • شنبه 21 خرداد 1390
  • جمعه 20 خرداد 1390
  • پنجشنبه 19 خرداد 1390
  • چهارشنبه 18 خرداد 1390
  • سه شنبه 17 خرداد 1390
  • دوشنبه 16 خرداد 1390
  • شنبه 14 خرداد 1390
  • جمعه 13 خرداد 1390
  • پنجشنبه 12 خرداد 1390
  • چهارشنبه 11 خرداد 1390
  • سه شنبه 10 خرداد 1390
  • دوشنبه 9 خرداد 1390
  • يکشنبه 8 خرداد 1390
  • شنبه 7 خرداد 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • چهارشنبه 4 خرداد 1390
  • سه شنبه 3 خرداد 1390
  • دوشنبه 2 خرداد 1390
  • يکشنبه 1 خرداد 1390
  • شنبه 31 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 29 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 28 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 27 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 26 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 25 ارديبهشت 1390
  • شنبه 24 ارديبهشت 1390
  • جمعه 23 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 21 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 19 ارديبهشت 1390
  • شنبه 17 ارديبهشت 1390
  • جمعه 16 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 14 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 13 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 7 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • شنبه 3 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • چهارشنبه 31 فروردين 1390
  • سه شنبه 30 فروردين 1390
  • دوشنبه 29 فروردين 1390
  • يکشنبه 28 فروردين 1390
  • شنبه 27 فروردين 1390
  • جمعه 26 فروردين 1390
  • پنجشنبه 25 فروردين 1390
  • چهارشنبه 24 فروردين 1390
  • سه شنبه 23 فروردين 1390
  • دوشنبه 22 فروردين 1390
  • يکشنبه 21 فروردين 1390
  • شنبه 20 فروردين 1390
  • جمعه 19 فروردين 1390
  • پنجشنبه 18 فروردين 1390
  • چهارشنبه 17 فروردين 1390
  • سه شنبه 16 فروردين 1390
  • دوشنبه 15 فروردين 1390
  • يکشنبه 14 فروردين 1390
  • شنبه 13 فروردين 1390
  • جمعه 12 فروردين 1390
  • پنجشنبه 11 فروردين 1390
  • چهارشنبه 10 فروردين 1390
  • سه شنبه 9 فروردين 1390
  • دوشنبه 8 فروردين 1390
  • يکشنبه 7 فروردين 1390
  • شنبه 6 فروردين 1390
  • جمعه 5 فروردين 1390
  • پنجشنبه 4 فروردين 1390
  • چهارشنبه 3 فروردين 1390
  • سه شنبه 2 فروردين 1390
  • دوشنبه 1 فروردين 1390
  • يکشنبه 29 اسفند 1389
  • شنبه 28 اسفند 1389
  • 28 اسفند 1389
  • جمعه 27 اسفند 1389
  • پنجشنبه 26 اسفند 1389
  • چهارشنبه 25 اسفند 1389
  • سه شنبه 24 اسفند 1389
  • دوشنبه 23 اسفند 1389
  • يکشنبه 22 اسفند 1389
  • شنبه 21 اسفند 1389
  • جمعه 20 اسفند 1389
  • چهارشنبه 18 اسفند 1389
  • سه شنبه 17 اسفند 1389
  • دوشنبه 16 اسفند 1389
  • يکشنبه 15 اسفند 1389
  • شنبه 14 اسفند 1389
  • جمعه 13 اسفند 1389
  • پنجشنبه 12 اسفند 1389
  • چهارشنبه 11 اسفند 1389
  • سه شنبه 10 اسفند 1389
  • شنبه 7 اسفند 1389
  • پنجشنبه 5 اسفند 1389
  • چهارشنبه 4 اسفند 1389
  • سه شنبه 3 اسفند 1389
  • يکشنبه 1 اسفند 1389
  • شنبه 30 بهمن 1389
  • چهارشنبه 27 بهمن 1389
  • سه شنبه 26 بهمن 1389
  • يکشنبه 24 بهمن 1389
  • شنبه 23 بهمن 1389
  • سه شنبه 19 بهمن 1389
  • دوشنبه 18 بهمن 1389
  • شنبه 16 بهمن 1389
  • پنجشنبه 14 بهمن 1389
  • چهارشنبه 13 بهمن 1389
  • دوشنبه 11 بهمن 1389
  • يکشنبه 10 بهمن 1389
  • شنبه 9 بهمن 1389
  • جمعه 8 بهمن 1389
  • پنجشنبه 7 بهمن 1389
  • چهارشنبه 6 بهمن 1389
  • دوشنبه 4 بهمن 1389
  • يکشنبه 3 بهمن 1389
  • شنبه 2 بهمن 1389
  • جمعه 1 بهمن 1389
  • پنجشنبه 30 دی 1389
  • چهارشنبه 29 دی 1389
  • سه شنبه 28 دی 1389
  • دوشنبه 27 دی 1389
  • يکشنبه 26 دی 1389
  • چهارشنبه 22 دی 1389
  • سه شنبه 21 دی 1389
  • دوشنبه 20 دی 1389
  • يکشنبه 19 دی 1389
  • شنبه 18 دی 1389
  • جمعه 17 دی 1389
  • پنجشنبه 16 دی 1389
  • چهارشنبه 15 دی 1389
  • سه شنبه 14 دی 1389
  • دوشنبه 13 دی 1389
  • جمعه 10 دی 1389
  • پنجشنبه 9 دی 1389
  • سه شنبه 7 دی 1389
  • دوشنبه 6 دی 1389
  • يکشنبه 5 دی 1389
  • شنبه 4 دی 1389
  • جمعه 3 دی 1389
  • سه شنبه 30 آذر 1389
  • دوشنبه 29 آذر 1389
  • يکشنبه 28 آذر 1389
  • شنبه 27 آذر 1389
  • سه شنبه 23 آذر 1389
  • دوشنبه 22 آذر 1389
  • يکشنبه 21 آذر 1389
  • چهارشنبه 17 آذر 1389
  • دوشنبه 15 آذر 1389
  • يکشنبه 14 آذر 1389
  • دوشنبه 8 آذر 1389
  • يکشنبه 7 آذر 1389
  • پنجشنبه 4 آذر 1389
  • يکشنبه 30 آبان 1389
  • شنبه 29 آبان 1389
  • جمعه 28 آبان 1389
  • پنجشنبه 27 آبان 1389
  • چهارشنبه 26 آبان 1389
  • سه شنبه 25 آبان 1389
  • دوشنبه 24 آبان 1389
  • يکشنبه 23 آبان 1389
  • جمعه 21 آبان 1389
  • پنجشنبه 20 آبان 1389
  • چهارشنبه 19 آبان 1389
  • سه شنبه 18 آبان 1389
  • دوشنبه 17 آبان 1389
  • يکشنبه 16 آبان 1389
  • شنبه 15 آبان 1389
  • چهارشنبه 12 آبان 1389
  • شنبه 8 آبان 1389
  • پنجشنبه 6 آبان 1389
  • چهارشنبه 5 آبان 1389
  • سه شنبه 4 آبان 1389
  • يکشنبه 2 آبان 1389
  • سه شنبه 27 مهر 1389
  • دوشنبه 26 مهر 1389
  • يکشنبه 25 مهر 1389
  • شنبه 24 مهر 1389
  • پنجشنبه 22 مهر 1389
  • چهارشنبه 21 مهر 1389
  • سه شنبه 20 مهر 1389
  • يکشنبه 18 مهر 1389
  • شنبه 17 مهر 1389
  • پنجشنبه 15 مهر 1389
  • چهارشنبه 14 مهر 1389
  • سه شنبه 13 مهر 1389
  • دوشنبه 12 مهر 1389
  • يکشنبه 11 مهر 1389
  • شنبه 10 مهر 1389
  • دوشنبه 5 مهر 1389
  • يکشنبه 4 مهر 1389
  • شنبه 3 مهر 1389
  • جمعه 2 مهر 1389
  • سه شنبه 30 شهريور 1389
  • جمعه 5 شهريور 1389
  • يکشنبه 31 مرداد 1389
  • چهارشنبه 27 مرداد 1389
  • يکشنبه 13 تير 1389
  • شنبه 12 تير 1389
  • چهارشنبه 9 تير 1389
  • سه شنبه 8 تير 1389
  • دوشنبه 7 تير 1389
  • يکشنبه 6 تير 1389
  • شنبه 5 تير 1389
  • پنجشنبه 3 تير 1389
  • چهارشنبه 2 تير 1389
  • دوشنبه 31 خرداد 1389
  • پنجشنبه 20 خرداد 1389
  • چهارشنبه 19 خرداد 1389
  • سه شنبه 18 خرداد 1389
  • دوشنبه 17 خرداد 1389
  • يکشنبه 16 خرداد 1389
  • شنبه 15 خرداد 1389
  • جمعه 14 خرداد 1389
  • پنجشنبه 13 خرداد 1389
  • چهارشنبه 12 خرداد 1389
  • سه شنبه 11 خرداد 1389
  • دوشنبه 10 خرداد 1389
  • يکشنبه 9 خرداد 1389
  • جمعه 7 خرداد 1389
  • پنجشنبه 6 خرداد 1389
  • سه شنبه 4 خرداد 1389
  • دوشنبه 3 خرداد 1389
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10157
  • کل نظرات : 68
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 159
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 1036
  • بازدید امروز : 783
  • باردید دیروز : 11,278
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 28,760
  • بازدید ماه : 122,084
  • بازدید سال : 1,155,999
  • بازدید کلی : 11,219,676